just go away for a second

du vägrar att acceptera sanningen som jag säger till dig. du vet själv att det är försent för att försöka fixa något, eftersom jag redan har gett dig den chansen. du skulle ha tagit vara på den när jag var kvar. nu är det försent för dig att ångra dig. bara slöseri med tid för jag kommer aldrig komma tillbaka till dig. jag önskar att du bara förstog. förstog mig som alla andra gör. du vägrar inse vad jag säger till dig. du bara önskar att jag egentligen sa något annat och du bara ignorerar det jag säger.  du ljuger också om allt, det är svårt att lita på någon som dig. klart att jag aldrig öppnar mig när alla andra vet allting nästa dag.  tänk till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0