happy things can happen

bara jag kommer bort så blir jag glad. om jag bara kan komma till en värld där ytlighet för en gångs skull inte spelar någon roll. där jag kan ligga i bikini och lyssna på musik medan jag solar. det hade varit underbart. bara ut till en stuga långt härifrån och där vill jag bara stanna hela sommaren. jag vill inte prata med någon och jag vill inte se någon. bara mamma.  jag vill bara koppla av nu och ta det lungt hela sommaren. nu har jag stått ut i nian och jag är stolt över det. jag förtjänar att få lite semester efter allt. en semester där jag bara slipper allting.

jag hatar när människor hela tiden tjatar på mig, vi ska göra det och det och alla ska träffa mig och snart har det gått så långt att jag till och med blir tvingad till att träffa folk. hatar det. låt mig göra mitt val bara och acceptera att jag kanske vill hinna andas i iallafall 2 minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0