s och e

det ska vara du och jag i sommar s. du är så speciell i mina ögon. även om vi bråkar så har vi alltid hittat tillbaka till varandra. du och jag ska träffas och ha hur mys som helst i sommar. du och jag ska stå där på avslutningen och ta emot våra betyg och öppna dom tillsammans. det ska vara du och jag som står på flygplatsen i new york, redo att flytta in i våran lägenhet.. jag längtar så otroligt. hoppas att den drömmer alltid kommer finnas där, för om den försvinner så försvinner den med mig.. jag vill verkligen ha roligt med dig på grönan på tisdag, och vi ska åka fritt fall och försöka hålla varandra i handen.

Kommentarer
Postat av: S

alltid. klart vi ska! tänker på det ja med :) älskar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggg!!!!!

2008-06-01 @ 16:57:54
Postat av: Pappa

Livet blir vad du gör det till !!

att inte ta skit av andra är nummer ett!!

bra vänner stannar kvar dåliga vänner är inget att ha!!Enkelt beslut.Du är en otroligt omtänksam tjej

men börja tänka på dig själv också!!Dom egenskaper du har är ovanligt i dag tyvärr!!Stå på dig

och gör det som är possitivt !! I min värd är du en super tjej!!Och dom så kallade vänner som inte ser det kan försvinna ur ditt liv och dom har då förlorat en klok och snäll Erica !! Men det är många framöver som kommer att dyka upp i ditt liv

och tycka om dig för den du är !!:)

2008-06-01 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0