never more.

du fick mig att bli så otroligt osäker. jag litade på dig. jag trodde du var den du sa att du var. jag trodde du tog det på allvar. du ville bara en sak. jag förstår inte hur du kunde göra det. jag ser ner på dig och alla andra efter det du sa. du är så jävla feg. du vågar sen inte ens snacka med mig. du bara playade mig för jag antar att du inte hade något annat för dig..? fyfan. att du bara kan gå helt iskall ifrån allting och inte ens fälla en tår. medan du lämnar mig i tårar som än finns kvar. jag vill endå inte fälla en enda jävla tår för din skull. kämpar med det nästan varje kväll. jag vill adrig mer ha något med dig att göra. det verkar aldrig gå bra för dig i dina andra så kallade "förhållanden". men det suger att du kunde sjunka så lågt och trampa på mig och säga det som du vet gör ondast.

känner mig bara så sviken, krossad, ledsen, ensam, tom och tagen i andra hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0