midnight

jag är verkligen trött på det här nu.  jag vill bara vara för mig själv och med mamma och bara tänka. jag vill ha ledighet. för även om det är sommar så känner jag mig jävligt pressad hela tiden. pressad till att göra saker. jag vill inte att folk ska ringa och fråga om vi kan göra det och det. ville jag inte för en dag sen så vill jag inte nu heller. blir så trött bara. låt mig vara för en gångs skull. låt mig andas.. låt mig hinna sakna dig..  gick ialf över till jennifer nyss, haha klockan tolv på natten, men vi är som vi är. tur att hon bor så nära mig. hon smsade mig ialf och sa att hon var ensam hemma och rädd så jag gick över till henne. nu ska vi dricka varmt te och kolla på prison break. mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0