heldag med syster

idag har jag och mickan varit runt typ överallt. hon skulle nämnligen tatuera sig.. och det ville hon göra på east street som ligger på östgötagatan. från början så sa hennes kompis att det låg i gamla stan så självklart åkte vi dit.. vilket var helt fel. då gick vi in på en affär och frågade, "nej det ligger på söder!" jaha...då var det bara att ta tunnelbanan tillbaka till centralen och sedan tunnelbana till medborarplatsen. det stog på hemsidan att dom skulle ha drop in idag vilket som of course inte hade..
så då tog vi tunnelbanan tillbaka till centralen och tåget därifrån till handen. där så fick hon en tid och så äntligen kunde hon skaffa sin tatuering. hon tatuerade in ett hjärta på handleden som symboliserade farmor som kallade henne hjärtegryn. den blev jätte fin faktiskt. längtar tills jag kan tatuera mig.

efter tatueringen så blev det donken, där vi satt och käkade och pratade om allt mellan himmel och jord, mys. nu är vi hemma och vi ska se på film och jag ska käka chillinötter.

längtar tills den dagen jag ska sova hos henne. loveu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0