happy

det har varit en heldag med jennifer idag (igår. kl efter 12). är glad över att vi har fått upp kontakten igen. först så gick vi hem till henne och kollade på en skräckfilm, tyckte inte den var speciellt läskig. sedan så när hennes mamma kom hem så gick vi hem till mig och åt glass. jag, mamma och jennifer kollade på filmen Juno som handlar om en tjej som blir gravid när hon är 16 tror jag. jätte bra film. efter det så la sig mamma och jag och jennifer var fortfarande uppe! vi bestämde oss för att ta ett mysigt bad, så vi tände upp ljus och la oss i badet och bara prata. det var perfekt. efter det så blev det nudlar för jennifer och dator för mig. sedan så kollade hon på spindelmannen haha. (nämen erica! har du den här?!?!) skitglad. nu ligger hon och sover och ser så gullig ut.


hjärtat! jag älskar dig och kommer alltid att göra.

Kommentarer
Postat av: Tove

svar: tack så mycket och vad roligt att du gillar min blogg! :) enklare designsaker kan du hitta under hjälp och sedan klickar du på blogg-design (om du undrar nåt så är det bara att fråga igen!) och en enklare banner (i stil med min egen) kan jag hjälpa dig att fixa om du vill! hör bara av dig! lycka till!

2008-07-01 @ 10:20:33
URL: http://tovelitove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0