fyfan alltså..

jag är less på att höra erat jävla tjat om min jälva vikt nu. jag gör vadfan jag vill med min egna jävla kropp. sluta kommentera den hela tiden för jag är väl medveten om hur jag ser ut och hur mycket jag väger. jag behöver inte höra det ifrån er. och det sista jag väntade mig var att höra det ifrån min egna jävla släkt. hur lågt får man sjunka egentligen?
finns bara en person som förstår och det har alltid varit min mamma. oavsett vad det gäller så har hon alltid förstått mig. det är jag glad över. jag behöver faktiskt inte höra erat tjat om att jag ska sluta äta godis och jag ska inte göra det eller det. låt mig vara bara. och ni ska fan inte sluta älska mig kanske för att jag ser ut som en gris. det är inte det kärlek går ut på. inte hur snygg man är. det kanske ni inte har förstått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0