fuck it

alltså du ser ju inte. öppna dina ögon och förstå. det ska inte vara sådär.. det är så fel. jag finns inte längre. jag är bortglömd. det får väll vara så. finns bara en jag vet alltid kommer stanna.. mamma. alla andra går och bara skiter i mig. blir så sårad. jag har också känslor, snälla se dom. jag har gjort allt för dig, allt jag har kunnat göra. när du faller så bär jag upp dig igen. när du är ledsen så i princip springer jag och möter dig. allt för dig. fan alltså. känns som om ingenting någonsin betydde ett skit. känns som bortkastad tid bara. sedan får man ingenting tillbaka förutom att du ska göra något annat. känner mig så jävla värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0